lillhjarta

Alla inlägg den 11 september 2010

Av TinaLi - 11 september 2010 10:58

Igår var Algot o hälsade på sin kompis Ella (som är lite mindre än 3mån äldre). Dom låg en stund under babygymmet och sov sen sida vid sida på mysfilt i soffan.


 

 

 

Av TinaLi - 11 september 2010 10:52

Du är så underbar. Så liten i min famn. Jag vill aldrig släppa dig. Vill bara mysa och finnas i stunden för evigt. Jag älskar dina små drag. Dina små leenden i sömnen. Dina små händer och fötter. Dina små rynkor i pannan. Ditt mörka, fina hår. Alla dina egenheter. Du betyder så mycket för mig. Mitt hjärta spricker nästan av kärlek. Tänk att du finns här intill mig, tänk att du finns här i min famn. Tänk att jag äntligen fick hålla i dig efter all längtan medans du låg i magen.

Jag älskar dig, mitt lillhjärta! <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards