lillhjarta

Alla inlägg under oktober 2011

Av TinaLi - 31 oktober 2011 14:10

För ett tag sedan snubblade jag på en länk till en sida som heter Fotoklok. Jag hade ett tag tänkt att jag skulle göra en fotobok till Algots 1-årsdag. Gjorde nämligen en tills hans syster till hon fyllde 1 år, och vore ju kul om dom kunde ha varsin. Så jag kikade in på Fotokloks hemsida och laddade ner deras program (gratis) och började knåpa ihop en fotobok. Letade igenom alla bilder från graviditeten med Vilde, BB-bilderna och alla andra bilder fram tills nu. Blev världens nostalgi-tripp och lite längtan tillbaka till bebisgoset. Det svåraste var att sålla bland alla bilderna. Har tagit så många. Och det är ju nästan alla som bara är sådär hjärteskärande på min lilla söt. En min, en tokig frisyr, när han sover sådär underbart sött, när han log för första gången, mys med syster, när han träffar alla nära o kära, mysbilder, badbilder, när han lärde sig krypa och sen gå...första tanden...ja allt.

Men har nu till slut fått ihop en bok med de bilderna som har det lilla extra.Känner mig riktigt nöjd, så nu ska jag bara skicka den till framkallning.

Ska bli spännande att se hur den blir! Han får den ju såklart nu, lite efter sin 1-årsdag. Men det blir en efterskotts-present då jag ville ha med bilderna från hans födelsedag.


Några skärmdumpar på boken, medans jag knåpade med den;


         

 

Som sagt, ser fram emot när den dimper ner i brevlådan, så jag och Algot kan sitta och kika i den tillsammans! Och han sen kan kika i den själv om några år, och spara den.


 

Ovido - Quiz & Flashcards