lillhjarta

Alla inlägg under maj 2010

Av TinaLi - 16 maj 2010 11:48

Jag är yrslig lite då och då. Häromdagen höll jag nästan på att svimma i kasskön på ica. Lyckades nätt och jämnt ta mig hem (på nått sätt) och däckade sen i soffan och sov över 3 timmar!!!

Har inte järnbrist eller nått vajsing med blodtrycket. Så antingen var det blodsockerfall eller så ligger bebis och klämmer på nån pulsåder eller liknande...

Lite småläskigt är det iaf när energin bara försvinner helt plötsligt...


Har börjat få sammandragningar även vid mindre backar. Blir ju lite småkruxigt att bara gå på plana vägar....men lite förarbete är ju bra, så jag biter ihop och stannar en stund, i backarna, när de värsta kommer.


Börjar känna mej lite otymplig och osmidig också. Våran supersköna soffa som man myser upp sig  jättebra i börjar bli lite kämpigare att ta sig ur.
Tycker även att bebben börjar sparka lite mindre där inne. Men det är nästan skönt. För det var nästan konstant fotbollsmatcher förut...


Sommaren har kommit!!! Äntligen! Igår slog sommarvärmen till bara sådär. Jätteskön sommardag med över 20 grader varmt. Bara njuter av att ha sommaren framför mig!

Idag är det regningt. Men det är skönt och friskt sommarregn.


Jag med magen v.24

   

Ovido - Quiz & Flashcards