lillhjarta

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av TinaLi - 22 juni 2010 11:29

Nu är jag i vecka 29. Tiden börjar gå rätt fort tycker jag.

Det är benigt i magen, och en massa rörelse. Men mest rörelser uppåt, så kanske kan vilden ha lagt sig med huvudet neråt redan!!??

Har börjat må lite illa igen, och är väldigt åksjuk. Men i övrigt mår jag faktiskt riktigt bra.

Jag är mycket osmidigare och ibland glömmer jag bort att magen putar ut så mycket så jag inte kan gå i trånga utrymmen. Jag liksom "fastnar" där och kommer på att jag ju har en putande mage *s*


   


Måste ta och komma fram till lite namn snart tror jag. Vi har ännu inte spikat några sådär direkt. Svärmor börjar tro att det blir Vilde den får heta. Och har vi inte bestämt oss till den kikar ut, lär nog det bli tillsvidarenamnet. Vilde eller Vilda...

Nemen, nått måste vi ta och komma på. Men det är ju en djungel...

Ovido - Quiz & Flashcards