lillhjarta

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av TinaLi - 21 mars 2010 10:30

Äntligen börjar jag känna att illamåendet börjar ge sig lite. Jag är i vecka 16 nu och har verkligen mått dåligt fram tills nu. Energinivån har legat i botten och jag har knappt orkat någonting.

Men nu börjar det vända!!! Äntligen! Nu börjar jag kunna äta lite mer än nudlar och soppa.

Även energin börjar komma tillbaka, så nu börjar jag känna mej mänsklig igen. Nu ORKAR jag ta tag i disken, dammsuga och ta mig ut på nöjen. Känns otroligt att energin och orken är tillbaka, att man verkligen kan slås ner så mycket av energibrist.

Nu hoppas jag det håller i sig, så jag kan njuta av att vara gravid, nu när magen börjar synas en del också.

Och så är det ju snart vår!!! Känns underbart att den börjar närma sig! Snart kan man sätta sig ute i trädgården med en pastasallad och busa ute med min dotter.

Slippa ta på alla miljarder ytterkläder!


Jag börjar må bra!!! Jag börjar känna mej lycklig över graviditeten! Jag längtar och undrar vem du är där inne, lilla vilden.


 

Ovido - Quiz & Flashcards