lillhjarta

Alla inlägg under februari 2010

Av TinaLi - 14 februari 2010 09:23

Jag mår illa....ja, jag mår lika illa som jag gjorde i min förra graviditet. Jag som hade hoppats på att få må bra den här gången.

Men har legat en vecka nu och kramat toaletten. Försökt pussla så gott det går med min dotter. Jag har mest legat i soffan, så har hon fått komma och leka med mig. Hon är otroligt tålmodig. Finner sig i det.


Bebis i magen mår bra och vi har varit en gång till och sett det lilla hjärtat ticka. Vi fick även se en del sprattlande! En liten livlig krabat där inne.


 


Nu börjar jag även kunna inse att det kommer gå bra den här gången. Lillhjärtat tänker stanna! Nu börjar lyckan, att jag är gravid, att skölja över mig.

Tänk att vi ska ha en till liten!


Idag, på hjärtedagen, berättar vi för nära och kära att vi väntar syskon.


Har varit på inskrivning på MVC och fått lite datum. Beräknat BF och tid för ultraljudet.

Vi avvaktar med ett mer exakt datum, då vi fått olika besked. Missfallet ställde om lite i min kroppscykel. Men vi säger i början på september, så får det "stora" UL ge oss mer exakt sen. Det ska vi på i mitten av april.


Mitt lilla lillhjärta där inne. Idag är hjärtedagen! Idag börjar vår glädje och längtan efter att få träffa dej längre fram! Du är så efterlängtad! <3



Ovido - Quiz & Flashcards